2014. október 29., szerda

Szilánkok – Bevezető

A következő történetek elé majd odakívánkozik ez a néhány sor.
Feleségemmel jól megvoltunk hosszú ideig.
Azután elkezdett kavarni különféle pasikkal a lépcsőházból, munkahelyről és más helyzetekben is odaadta magát.
Ezeket a dolgait pedig megbeszélte a kolléganőivel, akikkel ugyan jóban vagyok, de mégsem mondták el, nem figyelmeztettek.
Mivel én sem vagyok feddhetetlen, hiszen kavartam már afeleségem unokahúgávalanyósommalszomszédasszonnyal, így nem gondoltam arra, hogy váljunk el.
Inkább megpróbáltam a helyzetet a saját javamra fordítani.
Mivel a feleségem azt hitte, nem tudok semmit a viselt dolgairól, így nem is volt túl elővigyázatos, nem változtatott a szokásain. Nekem is volt időm kigondolni, hogy miként lessem meg a kis akciói közben, és ezeket az afférjait feltolni netre. Azokkal a járulékos felvételekkel együtt, melyeket a bizalmas barátnőiről is sikerült rögzíteni.
Ja és mindent bevallott, csak ő nem tud róla. De ezt majd a maga helyén, a maga idejében fogom leírni.

Mivel nem állnak távol tőlem a kütyük és most már gond nélkül lehet szerezni gomblyukkamerát és minden más okosságot aránylag elérhető áron, így elő tudtam készülni.
Persze ismerem is a nejemet, ez is segített.
Megbuheráltam néhány fülbevalóját, meg a kedvenc táskáit, vezeték nélküli kamerákat rejtve el bennük.
A táskák alját dupla fenekűre cseréltem, hogy maradjon hely az apró elemeknek, és a digitális rögzítő egységnek.
A feleségem felületes, nem tűnnek fel neki az apró eltérések.
Hiú, így agyondicsértem a preparált fülbevalóit (lódítottam is, hogy munkatársak, ismerősök is dicsérték a darabokat), így azokat kezdte el viselni.
Nagy szerencsém, hogy tükör előtt szeret dugni, így nem az aktuális pasi képét kellett néznem a felvételeken, hanem a feleségem pózait a tükrökből látszó képeken.
Az is mák, hogy ragaszkodik a táskáihoz, no és hogy nem nem akar tablettát használni, mert fél, hogy elhízik a hormonoktól, így gumit vitt mindehova magával. Az meg ugye  a táskában van, ami mindig ott kötött ki, ahol éppen dugott valakivel, hiszen abból vette ki a gumit az aktus előtt. Így a táska kamera is sokszor rögzített érdekes felvételeket.
Persze nem mindig sikerült, de azért szép kis kollekció gyűlt össze idővel.

A legjobb viszont, hogy van egy másik lakásunk is, amit sokáig albérletbe adtunk ki.
Amikor elkezdett félrekúrni, mindenféle indokot igyekezett találni, hogy miért ne adjuk ki tobábbra is. Ő nem tudta, hogy én tudom, mire megy ki a játék, hogy legyen hol dugnia az aktuális pasikkal, ha úgy hozza a helyzet. 
Nem ellenkeztem, csak egy kicsit, hogy azért ne fogjon gyanút, ha rögtön rábólintok.
Az a lakás azonban úgy be lett kamerázva keresztül-kasul, hogy csak na.
Néha még én is vittem fel oda néhányat a munkatársnői közül.
Meg ő is kölcsönadta némelyik ismerősének.
Ó, ha tudná az a rengeteg gyanútlan partner (az övé és az enyém is), meg az a jó néhány párocska, akik megkapták az albit, hogy milyen illusztris gyűjteményben szerepelnek!
De hát ilyen az élet. Semmi sincs ingyen. Még az sem, ami elsőre annak tűnik... 

Azért is azt a címet adtam a sorozatnak, hogy „Szilánkok”, mert nem lesznek teljesen kidolgozva a történetek, hanem úgy tálalom, ahogy az élet hozta, mint amikor a széttört tükör darabjaiban, szilánkjaiban látjuk meg a visszatükrözött képet. 
Az életnek bizonyos részletei lesznek ezek.
Kétségkívül izgalmas részletei.
Kukkolásról, szexről, mert mindenki azt akarja…

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése