2014. október 29., szerda

Szex hugommal

Beléptem a húgom szobájába megnézni hogy alszik-e mar. Aludt de álmában lerúgta magáról a takarót, ott feküdt előttem hanyatt az agyban egy bugyiban és pólóban. Fehér bugyiján átsejlett a félhomályban sötét fanszőrzete, hegyes mellbimbói hivalkodóan csúcsosodtak a vékony pólón át. Mozdulni sem mertem, lélegzetvisszafojtva figyeltem csodalatos testét. Nem tudom meddig néztem, de egyre jobban kívántam. Nem bírtam ellenállni a kísértésnek és közelebb mentem hozza. Pár centiméter távolságból figyeltem, ahogy
gyönyörű mellei légzésének ütemében emelkednek és süllyednek a póló alatt. Lassan pólója alá csúsztattam előbb csak egyik majd mindkét kezemet és cicijeit kezdtem masszírozni, majd ahogy eszemet vesztettem mar markolászni. Halk nyögés hagyta el ajkait, akkor mar tudtam, hogy ma éjjel megdugom. Soha nem találkoztam még ilyen kemény és feszes, kerek mellekkel. Mélyen aludt, gondoltam egy merészet és lábai közé hajoltam. Megéreztem puncijának illatát és többé mar nem volt visszaut. Félrehuztam bugyijat és
nyelvemmel megérintettem meleg, nedves, húsos nagyajkait majd hirtelen tövig nyaltam. Egyszer csak megszólalt: nyaljál ki Batyus, ne hagyd abba! Nem is kellett nekem több, finom szaftos puncijat nyaltam, szivtam, csiklojat szopogattam mig hangos nyögések és kéjes nyöszörgések közepette el nem élvezett. Utàna még percekig nyalogattam gyengéden, amíg meg nem nyugodott. -Köszönöm Batyus! Engem még soha senki nem nyalt így ki! Cserébe azt teszel velem, amit csak akarsz!-mondta nem sokkal késöbb.
Hanyatt lökött az agyon, és szájon csókolt. Hosszan smároltunk, közben alsógatyámat lehúzta és forró punciját a tocsogóan nedves bugyin keresztül ágaskodó farkamnak nyomta. Abban a pillanatban ahogy megéreztem duzzadó makkommal hívogatóan meleg pináját majdnem elélveztem. Lehúztam bugyiját és egy hirtelen mozdulattal tövig bevágtam szűk lukjába a dákomat. Nyögött egy nagyot, mire én örült tempóban kúrni kezdtem. Éreztem makkommal a méhszáját olyan mélyen benne voltam. -Kúrjál szét, kérlek kúrjál szét...
nyöszörögte folyamatosan, aminek én eleget is tettem. Vad tempóban kúrtam, majd éreztem, hogy itt a vég. -Beléd akarok élvezni- mondtam neki, majd válaszát meg sem várva szájába dugtam nyelvem, fenekébe markolva szorosan magamhoz húztam és spermám mar fröcskölt is lüktetve, megállíthatatlan folyamban méhe felé. Így élveztem bele előszór a húgom puncijába...

2 megjegyzés:

  1. Rendes húgi kisegíthetne engem is!

    VálaszTörlés
  2. Ezt a sztorit én írtam kb. 10 éve, és a pepperonity.com-on publikáltam....

    VálaszTörlés